
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoKampania skierowana jest do dzieci i dorosłych.
"Załóż ka ka kask" - taką kampanię, humorystycznie nawiązującą w nazwie do skeczu Kabaretów Ani Mru-Mru i Smile, podjęło stowarzyszenie "Łączy Nas Pasja" z Koczały. Jego członkowie od kilku dni promują zakładanie kasków podczas jazdy na rowerach czy elektrycznych hulajnogach. Ze swoim przekazem chcą trafić do odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych - zarówno do dzieci i młodzieży, jak i ich rodziców.
"Bo od rodziców wiele zależy" - mówi jeden z inicjatorów kampanii Robert Makarewicz.
Wystarczy jedno hasło, jak dziecko wychodzi z domu, weź ze sobą kask. Nieraz może być to słowo naprawdę ratujące życie. Chcemy zachęcić do tego, żeby ten kask nie był obciachowym tematem. Dzisiaj młodzież tylko ze względu na wygląd czy wstyd przed rówieśnikami nie ubiera tego kasku. Chcemy, żeby ta kampania doprowadziła do tego, że bezpieczeństwo stało się po prostu modne.
Robert Makarewicz
Kampania prowadzona jest na facebookowym profilu stowarzyszenia "Łączy Nas Pasja".
Organizacja jest niewielka i pochodzi z małej gminy, ale podjęła temat ważny i ogólnopolski. Mowa o kampanii "Załóż ka ka kask", prowadzonej przez koczalskie Stowarzyszenie "Łączy Nas Pasja". Chodzi też o pasję do bezpieczeństwa. Na jaki problem chcą zwrócić uwagę inicjatorzy akcji? Na czym one polega? Jakie chcą osiągnąć cele? W rozmowie z Wojciechem Piepiorką opowiedzą o tym w Weekend FM członkowie stowarzyszenia Małgorzata Kobiec, Robert Makarewicz i Piotr Kurkul.
rozmowa
Rozmawiał Wojciech Piepiorka.
Słuchaj w: